PROFESIONÁLNI AUTORI

Náš tím tvoria vysokoškolsky vzdelaní autori s dlhoročnými skúsenosťami v tvorbe odborných podkladov.

DODRŽIAVANIE TERMÍNOV

Podklady odovzdávame vždy v dohodnutých termínoch, pričom ponúkame možnosť expresného vypracovania podkladov.

100% ORIGINALITA

Všetky podklady sú vypracované ako originál na základe požiadaviek klienta – žiadne plagiáty.

CENOVÁ PONUKA DO 24 HOD.

Do 24 hod. pridelíme autora, ktorý zváži individuálne požiadavky klienta a zašlem cenovú ponuku.

PR článok

 

 

PR článok je ľubovoľný článok na akomkoľvek obsahovom serveri, no na rozdiel od bežného článku je PR článok súčasne reklamou, ktorá sa dojem objektivity snaží iba navodiť. PR článok je reklamným nástrojom, ktorý umožňuje účinne zasiahnuť našu cieľovú skupinu. Najlepšie je ho využiť najmä na serveroch s úzko zameranou cieľovou skupinou. Zvyšuje sa tak pravdepodobnosť, že PR článkom oslovíme relevantného užívateľa. Výhodou PR článku je malá agresivita, čiže užívatelia túto reklamu nevnímajú negatívne. Pozitívne môžu byť tiež dopady získaných relevantných spätných odkazov na optimalizáciu webu pre vyhľadávače.

 

Kvalitne spracovaný PR článok:

 

  • Zoznámi používateľa s produktom či službou úplne nenásilnou formou.
  • Zlepší firemný image – PR články musia vždy spojiť produkt s nejakou pozitívnou udalosťou.
  • Vykreslí spoločnosť ako odborníka na danú tému.
  • Zasiahne širokú verejnosť, s možnosťou cielenia – umiestnenie tam, kde sa vyskytuje cieľová skupina.

 

PR (SEO) článok je článok uverejnený na internete, ktorý má v sebe určitú „nadstavbu” nakoľko okrem propagačnej funkcie má aj dôležitú úlohu pri zvyšovaní pozície vo vyhľadávačoch. Takéto články obsahujú spätné odkazy, ktoré vyhľadávače vyhodnocujú ako istý znak dôležitosti. Z toho je aj odvodený názov SEO – search engine optimalization, teda optimalizácia pre vyhľadávače. Takéto články sú účinným nástrojom linkbuildingu, ktorý získava kvalitné spätné odkazy v rámci optimalizácie pre vyhľadávače. Obsah SEO článku je nutné písať tak, aby obsahoval kľúčové slová v rôznych gramatických tvaroch, z ktorých časť sa použije ako názov odkazov. Článok by mal byť napísaný zrozumiteľne, mal by tiež obsahovať rozumný počet spätných odkazov (max. 5) a silu spätných odkazov treba cez kľúčové slová zamerať na hlavné kategórie cieľovej web stránky, ktorá sa má dostať na lepšie pozície vo vyhľadávačoch.